Informacja o zawarciu umów w postępowaniu przetargowym na: „Dostawę produktów żywnościowych dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury w Zakopanem”
Ogłoszenie nr 500021467-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury: DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB TATRZAŃSKIEJ AGENCJI ROZWOJU, PROMOCJI I KULTURY W ZAKOPANEM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560869-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 12036834200000, ul. Tetmajera 24, 34500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-18 20-613-20, e-mail halinaruszal@tatry.pl, faks 0-18 20-739-94.
Adres strony internetowej (url): www.tatry.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB TATRZAŃSKIEJ AGENCJI ROZWOJU, PROMOCJI I KULTURY W ZAKOPANEM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie dostarczał sukcesywnie Zamawiającemu własnym transportem produkty żywnościowe, spożywcze do dwóch Domów Wczasowych Zamawiającego, o których mowa w punkcie 8 z podziałem na sześć pakietów wg zestawienia przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty lub świadectwa dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył przy każdej dostawie handlowy dokument identyfikacyjny dla dostarczonych produktów lub inny podobny dokument zawierający dane wymagane do handlowego dokumentu identyfikacyjnego. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w: - Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tj. Dz. U z dnia 29 września 2005 roku Nr 187, poz. 1577 ze zm.), - Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z dnia 27 lipca 2010 roku Nr 136, poz.914 ze zm.) oraz rozporządzeń wydanych na jej podstawie, - Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 10 lipca 2007 roku w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 31 lipca 2007 roku Nr 137 poz. 966 ze zm.). 3. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot Zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne zużycie przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał towary w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno - higieniczne. Dostarczone produkty żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. 4. Zamawiający zastrzega że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie odbywać się sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Kierowników poszczególnych Domów Wczasowych, o których mowa w punkcie 8 za pomocą faksu, telefonicznie, potwierdzonego niezwłocznie pismem. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca dokona dostawy na własny koszt korzystając ze środka transportu spełniającego warunki określone w Ustawie 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z dnia 27 lipca 2010 roku Nr 136, poz.914 ze zm.) oraz wszelkich wydanych na jej podstawie rozporządzeń. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 16:00 w odpowiednich opakowaniach. W przypadku, gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 6. Wymiana wadliwego towaru nastąpi w ciągu 24 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy, gdy: 1) dostarczono towar złej jakości, 2) dostarczono towar niezgodnie z umową, 3) dostarczono towar ze zwłoką, W przypadku, gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 7. Zamawiający informuje, że podane w punktach 3.10 przedmiotowej SIWZ ilości poszczególnych produktów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej usługi mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) nie więcej niż o 20% w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji. 8. Dostawa produktów żywnościowych obejmować będzie budynki znajdujące się w Zakopanem należące do Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury tj.: 1) DW WANTA, ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane, 2) DW JASNY PAŁAC, ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane. 9. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie w trakcie realizacji umowy innych produktów niż podane w SIWZ, o których mowa w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych, smakowych oraz składu nie gorszych niż określone w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te produkty posiadają w szczególności parametry jakościowe, smakowe oraz składu nie gorsze od określonych w SIWZ. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę produkty zamienne, inne niż określone w SIWZ, o których mowa w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ, posiadają parametry jakościowe, smakowe oraz skład gorsze od określonych w SIWZ, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15131100-6, 15200000-0, 15210000-3, 15300000-1, 15331100-8, 15332200-6, 15400000-2, 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15555100-4, 15610000-7, 15800000-6, 15831200-4, 15860000-4, 15870000-7, 15890000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017 Wartość bez VAT 138535.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA KZYSZTOF CHEŁMECKI, nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 150945.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ARTYKUŁY MLECZARSKIE |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017 Wartość bez VAT 49463.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 51936.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PIECZYWO |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017 Wartość bez VAT 14186.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 14925.04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: MIĘSO I WĘDLINY |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017 Wartość bez VAT 99379.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 104348.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: DRÓB |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017 Wartość bez VAT 22621.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 23752.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: JAJKA |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017 Wartość bez VAT 10850.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 11392.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.