Zamawiający działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), przekazuje poniżej informacje z publicznego otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.:
Dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - pobierz tutaj
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości:
Cena szacunkowa wynosi:
Część 1 (Pakiet 1) – Artykuły spożywcze: 155.627,78 złotych brutto
Część 2 (Pakiet 2) – Artykuły mleczarskie: 53.855,28 złotych brutto
Część 3 (Pakiet 3) – Pieczywo: 17.340,15 złotych brutto
Część 4 (Pakiet 4) – Mięso i wędliny: 97.561,26 złotych brutto
Część 5 (Pakiet 5) – Drób: 22.343,85 złotych brutto
Część 6 (Pakiet 6) – Jajka: 18.800,00 złotych brutto
Przyjęte stawki podatku VAT wynoszą: 5% , 8%, 23%
Aktualny na dzień szacowania wartości zamówienia, publikowany kurs euro wynosi: 4,3117 PLN
Szacunkowa wartość zamówienia (w euro) wynosi:
Część 1 (Pakiet 1) – Artykuły spożywcze: 33.266,85 euro
Część 2 (Pakiet 2) – Artykuły mleczarskie: 11.895,71 euro
Część 3 (Pakiet 3) – Pieczywo: 3.823,19 euro
Część 4 (Pakiet 4) – Mięso i wędliny: 21.549,62 euro
Część 5 (Pakiet 5) – Drób: 4.935,38 euro
Część 6 (Pakiet 6) – Jajka: 4.152,60 euro
Łączna szacunkowa wartość zamówienia:
341.897,48 zł netto / 4,3117 (kurs €) = 79.623,34 €
30.000,00 € < 79.623,34€ < 221.000,00 €
Do upływu terminu składania ofert, złożone zostały następujące oferty:
Numer oferty |
Nazwa (firmy) i adres wykonawcy |
Oferowana cena brutto /złotych/ |
Termin wykonania dostawy częściowej |
Warunki płatności zawarte w ofercie |
Termin wykonania |
1 |
PIEKARNIA CUKIERNIA UL. CHRAMCÓWKI 16 A 34-500 ZAKOPANE |
Część 1: Cześć 2: Cześć 3: 18 865,5O Cześć 4: Cześć 5: Cześć 6: |
Część 1: dni Część 2: dni Część 3: 1 dni Część 4: dni Część 5: dni Część 6: dni |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
2 |
FIRMA HANDLOWA KRZYSZTOF CHEŁMECKI ŻMIĄCA 7, 34-603 UJANOWICE |
Część 1: 179 991,01 Cześć 2: Cześć 3: Cześć 4: Cześć 5: Cześć 6: 15 600,00 |
Część 1: 3 dni Część 2: dni Część 3: dni Część 4: dni Część 5: dni Część 6: 3 dni |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
3 |
FIRMA HANDLOWA BERRY’S GRZEGORZ ZBOROWSKI UL.KOŚCIELISKA 61, 34-500 ZAKOPANE |
Część 1: Cześć 2: Cześć 3: Cześć 4: 104 462,55 Cześć 5: 21 224,45 Cześć 6: 15 200,00 |
Część 1: dni Część 2: dni Część 3: dni Część 4: 1 dni Część 5: 1 dni Część 6: 1 dni |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
4 |
F.H.U. WITOLD ŚLĘZAK UL. NOWOHUCKA 45/6, 30-728 KRAKÓW |
Część 1: Cześć 2: Cześć 3: Cześć 4: Cześć 5: Cześć 6: 12 800,00 |
Część 1: dni Część 2: dni Część 3: dni Część 4: dni Część 5: dni Część 6: 3 dni |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
5 |
JERZY SZKARADEK UL. KRAKOWSKA 55 33-300 NOWY SĄCZ |
Część 1: Cześć 2: Cześć 3: Cześć 4: Cześć 5: Cześć 6: 15 600,00 |
Część 1: dni Część 2: dni Część 3: dni Część 4: dni Część 5: dni Część 6: 3 dni |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ |
akceptacja wymogu określonego w SIWZ
|
Zakopane, dnia 16.07.2019r.
DYREKTOR
Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury
Helena Buńda
WAŻNE: Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy pzp, każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji na stronie internetowej Zamawiającego, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie/informację Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp.
Wzór oświadczenia/informacji stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Miejsce publikacji informacji z otwarcia ofert: